PRAVIDLÁ INLINGUA NITRA PRE VEREJNÉ KURZY
1. Zaraďovanie do kurzov
Každý nový študent nastúpi do kurzu po napísaní vstupného zaraďovacieho testu (papierová alebo online forma) na základe ktorého mu odporučíme vhodný kurz resp. spôsob výučby.
Ak nemáme pre študenta vhodnú skupinu, navrhneme mu individuálnu výučbu a oboznámime ho s podmienkami kurzu.
Ak študent zistí po prvej hodine, že navrhovaná skupina mu nevyhovuje, kontaktuje školu, ktorá sa snaží nájsť preňho alternatívnu skupinu, prípadne mu ponúkne individuálnu výučbu.
Ak študentovi skupina vyhovuje, kurz je splatný najneskôr týždeň po začatí výučby.
Pri individuálnej výučbe sa predpláca balíček 10 hodín. V tomto prípade študent môže začať s výučbou až po uhradení hodín.
Študent pri nástupe podpisuje dohodu, tzv. prihlášku do jazykového kurzu, kde sa zaväzuje, že súhlasí s pravidlami školy.
2. Ceny a platobné podmienky
Ceny kurzov sú stanovené podľa typu kurzu a počtu študentov, resp. cien individuálnych kurzov. Sú k dispozícii na našom webe a na recepcii školy a študent pri podpise prihlášky vyhlasuje, že s nimi súhlasí.
Učebný materiál sa platí zvlášť, nie je súčasťou ceny kurzu. Učebný materiál inlingua je možné si zakúpiť na recepcii školy, iný materiál je možné študentovi po dohode objednať.
Ak študent nastúpi do kurzu až po začatí kurzu, platí alikvotnú čiastku.
Ak v škole študujú 2 členovia jednej rodiny (rodičia a súrodenci), majú nárok na zľavu 5 % v skupinových kurzoch (nie mini skupiny). V prípade, že študujú v škole 3-viacerí členovia jednej rodiny, majú nárok na zľavu 10 % v skupinových kurzoch (nie mini skupiny).
Ak študent nezaplatí školné včas, škola ho vyzve k úhrade. Ak ani tak školné neuhradí, môže byť vyradený z kurzu.
Hodiny vymeškané študentom sa v skupinových kurzoch nenahrádzajú! Peniaze za predplatené hodiny sa nevracajú. Študenti nemôžu zrušiť výučbu v skupinách.
3. Organizácia kurzu
V prípade absencie lektora zabezpečí škola suplovanie.
Ak je hodina z vážneho dôvodu zrušená zo strany školy, odučí sa táto na konci semestra, t.j. vždy je odučený dohodnutý počet hodín. O zrušení hodiny je študent včas informovaný formou sms.
Študent dostane oficiálny inlingua certifikát po ukončení jazykovej úrovne (A1, A2, B1, B2, C1, C2) a úspešnom zvládnutí testu. Ak študent potrebuje potvrdenie o návšteve kurzu počas, po ukončení kurzu a nebola ukončená príslušná úroveň (A1, A2, B1, B2, C1, C2), škola mu ho na požiadanie vydá kedykoľvek.
Po ukončení kurzu prechádza študent plynule do ďalšej úrovne.
Ak z nejakého dôvodu (pandémia, atď.) nie je možná prezenčná výučba, škola prejde na online výučbu o čom bude študentov vopred informovať.
4. Rušenie hodín – individuálna výučba
Predplatené hodiny je nutné vyčerpať v danom školskom roku, nie je možné ich prenášať do ďalšieho roka.
Ak študent nemôže absolvovať objednanú hodinu v dohodnutom čase, môže si ju po dohodne s lektorom nahradiť. Musí Však školu / lektora informovať do 18,00 predchádzajúceho dňa, v piatok do 16,00. Hodina sa dá zrušiť telefonicky na: 0917 749 161 alebo na 0948 925 499 alebo mailom na nitra@inlingua.sk.
Pokiaľ študent zruší hodinu po tomto termíne, hodina mu prepadá a je účtovaná v plnej výške, odpočíta sa z balíčka predplatených hodín.
Študent na každej hodine potvrdzuje svoju prítomnosť svojím podpisom na karte individuálneho študenta a o hodinách je vedená evidencia na recepcii školy. Študent si môže kartu vyžiadať k nahliadnutiu priamo na recepcii školy.
5. Reklamácie, žiadosť o zmenu
Ak má študent výhrady k výučbe, prípadne požadujem nejakú zmenu, informuje o tom svojho lektora, vo vážnejších prípadoch školu buď osobne, telefonicky alebo mailom.
Následne budú navrhnuté opatrenia o ktorých budeme študenta informovať.
6. Ochrana osobných údajov
Prevádzkovateľ inlingua Nitra, Schurmannova 8, 949 01 Nitra, IČO: 36 786 870 spracúva Vaše osobné údaje v súlade s čl. 13 a 14 Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) č. 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov (ďalej len „Nariadenie“) a § 19 a § 20 zákona č. 18/20018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon“).
Prevádzkovateľ spracúva v informačnom systéme osobné údaje pre účely vykonávania a zabezpečovania vzdelávacích aktivít, organizovania kurzov, evidencie uchádzačov o štúdium, evidencie dochádzky a študijných výsledkov študentov, správy a administrácie elektronického školského evidenčného systému, vytvorenia potvrdení o návšteve školy, vytvorenia certifikátov a evidencie realizácie platieb za vzdelávacie aktivity na základe čl. 6 ods. 1 písm. b) Nariadenia §13 ods. 1 písm. b) Zákona.
V informačnom systéme spracúva prevádzkovateľ výhradne bežné osobné údaje v rozsahu meno a priezvisko, adresa trvalého bydliska, dátum narodenia, e-mail, telefónne číslo, bankový účet, výsledky testov a vzdelávacích aktivít. Spracúvané osobné údaje sú uchovávané u prevádzkovateľa po dobu 10 rokov.
Vyššie uvedené osobné údaje prevádzkovateľ poskytuje účtovnej kancelárii, oprávneným orgánom štátu, zamestnávateľovi dotknutej osoby, zákonnému zástupcovi dotknutej osoby a správcovi elektronického systému MyCat. Prevádzkovateľ nevykonáva prenos osobných údajov do tretích krajín ani medzinárodných organizácií.